förra våren

sitter hemma hos mig med viktor i sängen! haha. ska möta emma vid åtta tiden för snack om valborg. måste ha planer ju! annars händer ingeting. första dagen på två veckor ska jag sova själv, kommer kännas konstigt! har ju haft viktor brevid mig varje dag.

viktor och jag tog en promenad i skogen och bara pratade, mysigt. pratade om sommaren, gud va jag längtar! verkligen. sena sommarkvällar, gud va jag längtar efter sommaren!



mamma nu ba "alice jag vill prata med dig." bara jag som blir orolig? vad har jag nu ställt till med.

Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!
Postat av: Anonym

<3

2010-04-26 @ 20:03:18

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0