to be in love is the best feeling

var ute med emma, vi gick en bit.. eller okej mina ben värker vi gick till fucking älta. och tillbaks, alltså värsta jag gjort pålänge. fyfan. aldrig mer. men vi pratade om allt, verkligen. skit mysigt saknat min klittan! nu är jag sjukt trött vill bara lägga mig i sängen och sova. haha. dåligt kondis man har.

saknar viktor också, tomt utan min bebis! vill bara ha han här så jag kan pussa på honom. ensamt det är! har verkligen ingeting att skriva. jo, när jag kom hem åt jag pankakor. tänkte att ni ville veta det. haha. fyfan min blogg suger verkligen.

ska träffa viktor en snabbis, sjukt hur man kan sakna så snabbt. vi har inte träffas på typ 3 timmar och jag saknar han redan. jobbigt alltså! nej ska inte tråka ut er, höööörs.


tills allt blir svart - jag lovar.

Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0