VIKTOR

dååååålig uppdatering! det gillar vi inte.. haha.
inte pallat blogga, inget att blogga om. no life. allmänt irriterad på allt och bara vill dö. fyfan. lyssnar på sportify, min räddning! nej men ska nog ta och sova hos älsklingen idag, skönt att jag har honom iallafall! hihi. ska nog börja gå dit. får se om jag pallar blogga där. tveksamt.


Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!
Postat av: p12a

hei fjårtis, kanske skulle ta och tagga ner lite va? Du verkar vara jävligt tragisk faktiskt. Förstår inte hur din så kallade pojkvän kan stå ut med dig? Hoppas att han snart inser sitt misstag och dumpar dig.

2010-05-03 @ 20:18:35

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0