hemma hos jenny sötnos!

tjenare bloggen!
sitter hemma hos jenny vi chillar gaaaaalet! haha. nejdå. fyfan va seg man är!
igår var jag iallafall ute, viktors och min kvällspromenad, träffade på hanna sch och sara och någon kille (som jag inte minns namnet på.) vi var iallafall ute, spela fotboll. kom hem runt 12 tiden. sen såg vi klart på beck och somnade! yeah, kom till jenny för en stund sen ikväll blir det lite chillkrök tror jag. ingen aning alltså! nej men nu ska jag vara lite social och försöka få tag i jäkla viktor som inte svarar! virre om du ser det här ring din älskling :) hihihiiih! puuuuuuuuuuuuuuss!


Söta jenny

Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Eller hur, helt weard. :)

Tack själv!



Så, när får du hem Vikke?

Krama

2010-07-14 @ 11:50:32
URL: http://salkert.se
Postat av: Fanny

Sv: Haha, jag skiter i B-bella, PHILIP BERG ÄR JU FAN MED!!!! :D

2010-08-14 @ 21:05:07
URL: http://fnylindberg.blogg.se/

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0