ni har saknat mig!

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenare bloggen!
emma klagade på dålig uppdatering, och det måste man ju hålla med om! ingen bra bloggare här inte! iallafall, inte så mycket att säga mer än att man stötte på en väldigt trevlig komentar när man logga in, NAAAAT. omogen jävla fitta. haha, ursäkta mitt språk! lyssnar lite på lovly spotify! var föresten ute med frida i lördags? vi snacka ut, skönt känns lite som börja om från början. nu får vi se vart det leder. emma är förlåten! såklart. skulle inte klara mig utan henne! men hon är skyldig mig en jäklans utekväll, det vet du gumman. haha. och jag måste tigga pengar nu från mami för cigg, jooooooobbigt läge. kommer aldrig funka!


fd bästavän.

om du bara visste hur mycket jag älskar dig klittan!

baaaaby, du är finast i mina ögon!

Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0