så jävla intressant

tjeeeeeenare!
känner mig som en extremt bra och efektiv bloggare! bloggar ju helatiden. inte. haha, men gillart! så jäkla värdelöst igentligen att sitta och läsa om mina jävligt "intressanta" dagar. inte sant? men fan, får börja skriva liiiite åtminstonde! nej men, viktors katt har fått bebisar så där har jag spenderat tiden. kattungarna som är min nya kärlek, tror viktor blir lite avis när jag pussar dom helatiden! hihi. annars har jag varit ute i solen. spenderat tid med pojkvännen. kan ju ta lite om helgen för att liksom ja, NI vill nog hemskt gärna vilja veta.

fredag, my brother kom hem till mig, käkade middag. (emma 15 år. grattis.) sen så åkte jag till marlene, vi köpte feeeeta grejer och åkte hem till henne och låg i sängen och pratade om allt, skit härligt. ingen som förstår som henne verkligen! sen somnade vi vääldigt tidigt.

lördag var jävlen vaken typ halv 9 för hon skulle träffa lukas, så bara för mig att gå upp.. själv åkte jag hem, fick ett samtal av älskligen så satt mig i bilen så åkte jag hem till han, och såg smillis föda kattungarna. ni förstår att jag spendera kvällen där va? alltså inte med viktor, utan kattungarna. rooooooooooooligt.

söndag var en hemma dag, det behövdes!

idag har jag vart med marlene och varit på bup. nu väntar jag på pojkvännen! som borde vara hära när som helst.. nu ska jag ta en cigg och se på top model! tjaaaaaaaråå!


Jag accepterar inte kränkande kommentar och.. what ever, inga dumma kommentarer bara, de tas bort!
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Du och viktor får gääärna komma och hälsa på, säg bara när. :D

Krama

2010-05-27 @ 19:17:26
URL: http://salkert.se

Kommentera här

Palla vara anonym!
Remember me?

Din e-mail: (bara för mig)

Har du en blogg?

Kommentar

Trackback
RSS 2.0